.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
یک جنگ فوق‌العاده‌ غیر نظامی، یعنی جنگ سیاسی در واقع، بین حضرت و مأمون راه افتاده و حضرت در این جنگ مأمون را خُرد و خمیر کرده؛ طوری که مأمون مجبور شده حضرت را به قتل برساند. همه ائمه(ع) دنبال حاکمیت اسلامی بودند/ ما شیعیان باید ائمه‌ خودمان را به دنیا معرفی کنیم/ راجع به زندگی ائمه(ع) در سه بُعد ‌معنوی و الهی، زندگی و سیاست باید کار بشود(خبر)
یک جنگ فوق‌العاده‌ غیر نظامی، یعنی جنگ سیاسی در واقع، بین حضرت و مأمون راه افتاده و حضرت در این جنگ مأمون را خُرد و خمیر کرده؛ طوری که مأمون مجبور شده حضرت را به قتل برساند.(ادامه)
در این مطلب راهکار‌هایی برای انس بیش‌تر کودکان با امام زمان (عج) مطرح شده است. سه راهکار طلایی برای انس کودکان قرن جدید با امام زمان (عج)
در این مطلب راهکار‌هایی برای انس بیش‌تر کودکان با امام زمان (عج) مطرح شده است.(ادامه)
چرا از مرگ و مردن می ترسیم؟ عات ترس انسان از مرگ چیست؟ دلائل ترس و وحشت از مرگ در قران و روایات چیست؟ چرا از مرگ و مردن می ترسیم؟
چرا از مرگ و مردن می ترسیم؟ عات ترس انسان از مرگ چیست؟ دلائل ترس و وحشت از مرگ در قران و روایات چیست؟(ادامه)
یک شبکه آمریکایی خطاب به مقامات آمریکایی نوشته است «‌اگر به ایران حمله کنیم، حدود ۴۵ هزار نظامی آمریکایی مستقر در منطقه باید برای مدت طولانی در حالت آماده‌باش قرار گیرند‌»!
در حالیکه این‌جا را اشتباه کرده، چون نظامی و سربازی برای آمریکا باقی نمی‌ماند که در حالت آماده‌باش قرار بگیرند! تجدید وضو!(گفت و شنود)
یک شبکه آمریکایی خطاب به مقامات آمریکایی نوشته است «‌اگر به ایران حمله کنیم، حدود ۴۵ هزار نظامی آمریکایی مستقر در منطقه باید برای مدت طولانی در حالت آماده‌باش قرار گیرند‌»! در حالیکه این‌جا را اشتباه کرده، چون نظامی و سربازی برای آمریکا باقی نمی‌ماند که در حالت آماده‌باش قرار بگیرند!(ادامه)
یک روانشناس گفت: یکی از راهکار‌ها برای برخورد با نوجوانی که محتوای غیر اخلاقی می‌بیند این است که مسئله را زیاد به روی او نیاوریم و مرتباً درباره آن صحبت نکنیم. با فرزندی که محتوای غیر اخلاقی می‌بیند چگونه رفتار کنیم؟
یک روانشناس گفت: یکی از راهکار‌ها برای برخورد با نوجوانی که محتوای غیر اخلاقی می‌بیند این است که مسئله را زیاد به روی او نیاوریم و مرتباً درباره آن صحبت نکنیم.(ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: آنچه ما اکنون در کشور از آن رنج می‌بریم، چالش مدیریتی در سطوح مختلف و عدم ثبات در تصمیم‌گیری‌ها است و این دو موضوع همه ما را اذیت می‌کند / برای هر یک از صنف‌ها و صنعت‌ها می‌توانیم نسخه خاص خود را در نظر بگیریم و حتی می‌توانیم نسخه هر طرح را استانی تعیین تکلیف کنیم ....(خبر)
(ادامه)
ارتش رژیم صهیونیستی که در روز‌های گذشته مدعی پیدا کردن محل اقامت رئیس حماس در غزه شده بود، بعد از ورود به این مکان ادعایی، تنها یک عروسک و کفش پیدا کرد. دستاورد جدید ارتش اسرائیل؛ پیدا کردن پوتین یحیی السنوار
ارتش رژیم صهیونیستی که در روز‌های گذشته مدعی پیدا کردن محل اقامت رئیس حماس در غزه شده بود، بعد از ورود به این مکان ادعایی، تنها یک عروسک و کفش پیدا کرد.(ادامه)
شمال نیوز : بعد از گذشت سال های طولانی از عملیات کربلای 4، برای نخستین بار متن جلسات فرماندهی این عملیات در قرارگاه خاتم‌الانبیاء منتشر شد. در عملیات کربلای ۴ چه گذشت؟ + برشی از اسناد عملیات کربلای ۴ از میان ۲ هزار و ۴۰۰ جلسه ضبط‌ شده
شمال نیوز : بعد از گذشت سال های طولانی از عملیات کربلای 4، برای نخستین بار متن جلسات فرماندهی این عملیات در قرارگاه خاتم‌الانبیاء منتشر شد.(ادامه)
عضو فراکسیون امید و نایب رئیس مجلس دهم تاکید کرد: تأیید صلاحیت همه اصلاح‌طلبان، پنج درصد در مشارکت تاثیر دارد. علی مطهری همچنین می‌گوید که احتمالا روحانی و لاریجانی به دنبال تشکیل مجلس همراه برای ریاست جمهوری خودشان هستند.

تأیید صلاحیت اصلاح‌طلبان ۵ درصد در مشارکت اثر دارد/ به خاطر سه اظهارنظر ردصلاحیت شدم
عضو فراکسیون امید و نایب رئیس مجلس دهم تاکید کرد: تأیید صلاحیت همه اصلاح‌طلبان، پنج درصد در مشارکت تاثیر دارد. علی مطهری همچنین می‌گوید که احتمالا روحانی و لاریجانی به دنبال تشکیل مجلس همراه برای ریاست جمهوری خودشان هستند. (ادامه)
جنبش حزب الله لبنان جمعه شب شهادت سه تن از اعضای خود را تأیید کرد. حزب الله شهادت سه تن از اعضای خود را تأیید کرد
جنبش حزب الله لبنان جمعه شب شهادت سه تن از اعضای خود را تأیید کرد.(ادامه)
در درون ما آثار نگرانی از جنگ نیست و هیچ‌کس نمی‌ترسد/ عملکرد دستگاه دیپلماسی ما ستایش برانگیز است / بسیج ما آنگونه که آن را هم در میدان می‌شناسیم، عظیم‌ترین قدرت دفاعی پایان ناپذیر دنیاست ....(خبر)
(ادامه)
روزنامه صهیونیستی جروزالم پست فاش کرد که جنبش حماس، پیش از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» سیستم‌های اطلاعاتی و امنیتی رژیم اسرائیل را به طور کامل فریب داد و شکست راهبردی به این رژیم وارد کرد. حماس چگونه سیستم‌های امنیتی و اطلاعاتی اسرائیل را فریب داد؟
روزنامه صهیونیستی جروزالم پست فاش کرد که جنبش حماس، پیش از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» سیستم‌های اطلاعاتی و امنیتی رژیم اسرائیل را به طور کامل فریب داد و شکست راهبردی به این رژیم وارد کرد.(ادامه)
شمال نیوز: شهید کاظمی خود را به بنی‌صدر رساند و با صدای بلند و با شجاعت تمام به او گفت: «تو دشمن امام خمینی هستی، اگر یک مو از سر امام کم شود، تو را تکه‌تکه می‌کنم» .... سردار شهید مازندرانی که به بنی‌صدر گفت تکه‌تکه‌ات می‌کنم+تصاویر
شمال نیوز: شهید کاظمی خود را به بنی‌صدر رساند و با صدای بلند و با شجاعت تمام به او گفت: «تو دشمن امام خمینی هستی، اگر یک مو از سر امام کم شود، تو را تکه‌تکه می‌کنم» ....(ادامه)
فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی یک ایالت منفصل، اما زهرآگین و کودک‌کش از مجموعه سیاست‌های آمریکا در جهان اسلام است، گفت: اسرائیل با وجود پیوند درهم تنیده با آمریکا، اما در برابر گرو‌ه‌های مقاومت فلسطینی شکست خورد. عملیات طوفان الاقصی بزرگترین شکست در تاریخ موجودیت رژیم جعلی صهیونیستی است/ رژیم صهیونیستی در عظیم‌ترین جنگ اطلاعاتی عالم شکست خورد/ با همه وجود از مقاومت حمایت می‌کنیم (خبر)
فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی یک ایالت منفصل، اما زهرآگین و کودک‌کش از مجموعه سیاست‌های آمریکا در جهان اسلام است، گفت: اسرائیل با وجود پیوند درهم تنیده با آمریکا، اما در برابر گرو‌ه‌های مقاومت فلسطینی شکست خورد.(ادامه)
روزنامه تایمزِ اسرائیل در گزارشی نوشت ارتش اسرائیل بیش‌ از حد متکی به سیستم‌های نظارتی و سلاح‌های کنترل از راه دور بود که به‌سرعت توسط پهپادها و تک‌تیراندازهای حماس از کار افتادند. چگونه حماس «دیوار آهنین» اسراییل را شکست ؟
روزنامه تایمزِ اسرائیل در گزارشی نوشت ارتش اسرائیل بیش‌ از حد متکی به سیستم‌های نظارتی و سلاح‌های کنترل از راه دور بود که به‌سرعت توسط پهپادها و تک‌تیراندازهای حماس از کار افتادند.(ادامه)
بعضی از افراد که طعم زندگی مشترک را چشیده‌اند، همیشه این نسخه را برای زوجینی که تازه قرار است زندگی را زیر یک سقف تجربه کنند می‌پیچند و می‌گویند عشق برای روزهای اول زندگی است. فرمولی برای همیشه عاشق ماندن
بعضی از افراد که طعم زندگی مشترک را چشیده‌اند، همیشه این نسخه را برای زوجینی که تازه قرار است زندگی را زیر یک سقف تجربه کنند می‌پیچند و می‌گویند عشق برای روزهای اول زندگی است.(ادامه)
قابلیت مقابله با انواع خاص موشک‌های هایپرسونیک را داریم/ سامانه باور ۳۷۳ پاسخگوی تهدیدات فضایی است/ امکانات ویژه‌ای برای مقابله با موشک‌های بالستیک داریم/ با دفاع لیزری بعضی از تهدیدات را ناکام می‌گذاریم ....(خبر)
(ادامه)
عکس / ارتش و سپاه با این ماشین پهپاد شکار می کنند
پارتیزان تصویری منتشر کرده است از خودروی نظامی راداری کاوش که مخصوص جنگ های الکترونیک و شکار پهپاد است.(ادامه)
«مردی که وقتی به خانه وارد می‌شود، خنده‌ها می‌خشکد و با صدای قدم‌هایش، همه‌جا ساکت می‌شود.» «مردی که صبح تا شب، برای رفاه خانواده‌اش به قول خودش جان می‌کند و آخر شب، جیب‌های پرپولش را به آن‌ها هدیه می‌کند.» برای دخترتان با این اصول پدری کنید
«مردی که وقتی به خانه وارد می‌شود، خنده‌ها می‌خشکد و با صدای قدم‌هایش، همه‌جا ساکت می‌شود.» «مردی که صبح تا شب، برای رفاه خانواده‌اش به قول خودش جان می‌کند و آخر شب، جیب‌های پرپولش را به آن‌ها هدیه می‌کند.»(ادامه)
رئیس دستگاه قضا در ادامه با اشاره به اینکه رسیدگی به پرونده‌های عقب‌مانده‌ی گروهک‌هایی که در اوایل انقلاب علیه مردم و کشور مرتکب جنایات شدند یکی از دستور کار‌های این دوره قوه قضاییه می‌باشد گفت: گروه و ستادی را مأمور و موظف کرده‌ایم تا برخی پرونده‌های عقب‌مانده بخصوص پرونده‌های گروهک‌هایی را که در اوایل انقلاب علیه اقشار و طبقات مختلف مردم و کشور دست به جنایات می‌زدند، به سرانجام برسانند. تخریب اشخاص و نهاد‌ها در دستور کار دشمن است؛ هر روز یک شایعه را برای شخصی درست می‌کنند و آن را نشر می‌دهند / هدف شان ایجاد شبهه و تفرقه میان مردم و مسئولان و قواست / باید میان خودی و غیرخودی تمییز قائل شویم / بر مقابله قاطعانه با کسانی که هنجارشکنی می‌کنند، اهتمام و تاکید داریم(خبر)
رئیس دستگاه قضا در ادامه با اشاره به اینکه رسیدگی به پرونده‌های عقب‌مانده‌ی گروهک‌هایی که در اوایل انقلاب علیه مردم و کشور مرتکب جنایات شدند یکی از دستور کار‌های این دوره قوه قضاییه می‌باشد گفت: گروه و ستادی را مأمور و موظف کرده‌ایم تا برخی پرونده‌های عقب‌مانده بخصوص پرونده‌های گروهک‌هایی را که در اوایل انقلاب علیه اقشار و طبقات مختلف مردم و کشور دست به جنایات می‌زدند، به سرانجام برسانند. (ادامه)
حضرت عباس (ع)، فرمانده عملیات علیه داعش
چند روز قبل از عملیات، ژنرال روس رنگ و رو پریده و مضطرب به ابوحسین مراجعه می‌کند: «ابوحسین! آمریکایی‌ها متوجه شده‌اند که شما قرار است عملیات کنید. پیغام داده‌اند که به ایرانی‌ها بگویید اگر عملیات کنند، حتماً آنها را هدف قرار می‌دهیم.».(ادامه)
شاید با خودتان بگویید حالا اینکه کسی هم فال بگیرد ضرری ندارد فوقش چند تا جمله خوب می‌شنود اگر کسی هم پولی می‌دهد با رضایت خودش داده، پس دیگر اشکال کار کجاست؟ اما همیشه موضوع این‌طوری نیست. فالگیر‌ها چگونه با آرزو‌های مردم کاسبی می‌کنند؟
شاید با خودتان بگویید حالا اینکه کسی هم فال بگیرد ضرری ندارد فوقش چند تا جمله خوب می‌شنود اگر کسی هم پولی می‌دهد با رضایت خودش داده، پس دیگر اشکال کار کجاست؟ اما همیشه موضوع این‌طوری نیست.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب با اشاره به اینکه ما می‌توانیم کلید حل مشکلات است گفتند: ما مشکلاتی داریم اما با روحیه «ما می‌توانیم» می‌توانیم از سد مشکلات عبور کنیم و هرکس ایران و منافع ملی را دوست دارد باید برای ترویج ایمان و امید تلاش کند. دشمنان احمق در اغتشاشات پائیز هم ملت ایران را نشناختند/ انتخابات آینده بسیار مهم است؛ دشمن از همین حالا توپخانه‌های خود را به طرف این انتخابات روشن کرده است/ نسل‌های جدید به آشنایی بیشتر با امام بزرگوار نیازمندند(خبر)
رهبر معظم انقلاب با اشاره به اینکه ما می‌توانیم کلید حل مشکلات است گفتند: ما مشکلاتی داریم اما با روحیه «ما می‌توانیم» می‌توانیم از سد مشکلات عبور کنیم و هرکس ایران و منافع ملی را دوست دارد باید برای ترویج ایمان و امید تلاش کند.(ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف از اینکه "ما مدیران سالی ۱۰۴میلیارد دلار به‌قیمت سال ۱۴۰۰، ثروت را هدر می‌دهیم"، گفت: منظور بد استفاده کردن ثروت نیست بلکه منظور این است که ثروت خود را از بین می‌بریم و به آتش می‌کشیم. قالیباف: مدیران سالی ۱۰۴ میلیارد دلار ثروت ملی را به آتش می کشند
رئیس مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف از اینکه "ما مدیران سالی ۱۰۴میلیارد دلار به‌قیمت سال ۱۴۰۰، ثروت را هدر می‌دهیم"، گفت: منظور بد استفاده کردن ثروت نیست بلکه منظور این است که ثروت خود را از بین می‌بریم و به آتش می‌کشیم.(ادامه)
بیست و هفتمین روز از اردیبهشت 88 شمسی پرونده عمر این جهانی مرجعی جلیل القدر بسته شد اما حتی این کوچ هم نتوانست دفتر دلدادگی‌اش به سیدالشهدا(س) را ببندد. وصیت کرده بود که از ثلث مانده‌هایش، مجلس عزا و روضۀ امام حسین علیه‌السلام اقامه شود. شاید می‌خواست با زبان حال بگوید که حدود نود سال عزاداری و روضه و عرض ارادت به ساحت حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام هنوز کافی نیست؛ چراکه امام «معاوضه کرده است با خدا، معامله کرده است با خدا!». آیت الله بهجت چگونه زیست؟(يادداشت)
بیست و هفتمین روز از اردیبهشت 88 شمسی پرونده عمر این جهانی مرجعی جلیل القدر بسته شد اما حتی این کوچ هم نتوانست دفتر دلدادگی‌اش به سیدالشهدا(س) را ببندد. وصیت کرده بود که از ثلث مانده‌هایش، مجلس عزا و روضۀ امام حسین علیه‌السلام اقامه شود. شاید می‌خواست با زبان حال بگوید که حدود نود سال عزاداری و روضه و عرض ارادت به ساحت حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام هنوز کافی نیست؛ چراکه امام «معاوضه کرده است با خدا، معامله کرده است با خدا!».(ادامه)
حجت‌الاسلام انصاریان گفت: من باور ندارم اما اگر مسئله بی‌حجابی لجبازی باشد، به مردم و نیروها برنمی‌گردد، به آیات سوره نور و احزاب برمی‌گردد و به خدا برمی‌گردد. جرم خدا چیست که با او لجبازی می‌کنید؟ جرم خدا چیست که با بی‌حجابی با او لج می‌کنید؟ ؛ این لجبازی به درد مردم هم نمی‌خورد | خدا در قیامت کباب پزی ندارد | خدا صدای یک گروه را نمی‌شنود
حجت‌الاسلام انصاریان گفت: من باور ندارم اما اگر مسئله بی‌حجابی لجبازی باشد، به مردم و نیروها برنمی‌گردد، به آیات سوره نور و احزاب برمی‌گردد و به خدا برمی‌گردد. جرم خدا چیست که با او لجبازی می‌کنید؟(ادامه)
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب می‌گوید: غصه و اندوه حضرت آقا برای مردم، آقا را پیر کرده است. مهم‌ترین دغدغه ایشان رسیدگی به مردم، بالاخص نیازمندان و افراد آسیب‌پذیر است. ناگفته‌های زندگی رهبری از زبان محمدی گلپایگانی
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب می‌گوید: غصه و اندوه حضرت آقا برای مردم، آقا را پیر کرده است. مهم‌ترین دغدغه ایشان رسیدگی به مردم، بالاخص نیازمندان و افراد آسیب‌پذیر است.(ادامه)
تصاویر | هواپیمای جاسوسی آمریکا قصد ورود به آسمان ایران را داشت
ساعاتی قبل پس از ورود هواپیمای EP-3E نیروی دریایی آمریکا به مرز آبی ایران، دریادلان ارتشی با هوشیاری کامل خود با ارسال هشدار به این هواپیما از ورود بدون مجوز این پرنده به آسمان وطن جلوگیری کردند.(ادامه)
تورم و خلق پولی که در دولت یازدهم و دوازدهم بوجود آمد در ۱۰۰ سال گذشته بی سابقه بود / در لایحه بودجه 1400 هزینه‌های جاری تقریبا دو برابر شد. علی‌رغم اینکه حدود 14 درصد بودجه کشور به آموزش و پرورش تزریق می‌شود، اما هزینه و اعتبار به امور پرورشی ....(خبر)
(ادامه)
علی بهجت در رابطه با برخی نقل‌ها راجع به نام‎گذاری پدر آیت الله بهجت می گوید: «پدر ایشان، در کودکی، بر اثر بیماری در حال فوت بودند و همه از او سلب امید می‌‎کنند، که ناگاه ندایی می‌‌شنود که رهایش کنید، او پدر محمدتقی است. همین باعث به هوش آمدنش می‌شود و بهبودی کامل پیدا می‌کند».
حکایت جالب از پدر آیت‌الله‌ العظمی بهجت
علی بهجت در رابطه با برخی نقل‌ها راجع به نام‎گذاری پدر آیت الله بهجت می گوید: «پدر ایشان، در کودکی، بر اثر بیماری در حال فوت بودند و همه از او سلب امید می‌‎کنند، که ناگاه ندایی می‌‌شنود که رهایش کنید، او پدر محمدتقی است. همین باعث به هوش آمدنش می‌شود و بهبودی کامل پیدا می‌کند». (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 20 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.